måndag 3 september 2007

Det är höst i luften....









Hej Kompisar!

Dagarna flyger förbi.
Jag mår bra och växer så det knakar, för en vecka sedan vägde jag över 5,7 kg så nu lär jag ha passerat 6 kilosgränsen.Mina föräldrar är ganska dåliga på att uppdatera min blogg, så nu tvingar jag dom att lägga in några bilder.
Första bilden visar min fluffiga frisyr, den lär jag inte ha så länge till. Tappar det i en hiskelig fart...
Sedan 2 veckor tillbaks har jag börjat le, andra bilden visar mitt bländande leende.
Det har börjat bli lite höstväder i Mossby så morsan får ta på mig mer kläder när vi ska ut på våra dagliga promenader. Sista bilden är dagsfärsk, efter dagens runda.
Ha det gott!
/Lovis


1 kommentar:

Patrik Ekström sa...

Känns helrätt att du sätter lite press på dom att uppdatera bloggen oftare!

Mycket fina bilder! Det märks att du gillar mat precis som min lille påg - äta är toppen!
=)

Nu får vi hoppas på en fin höst så att ni hinner med många härliga morgonpromenader och slipper busregn och rusk.