onsdag 12 september 2007

Godkänd besiktning


Hej alla fans!
Igår var jag och mommy dearest hos barnläkaren på tvåmånaderskontroll.
Mina nya data är:
Längd: 61,5 cm
Vikt: 6325 gram
Huvud: 40,2 cm
Allting var som det skulle, de vände och vred på mig. Kollade höfter, ögon, hals och en massa annat. Enligt min vana trogen så kissade jag ner hela skötbordet hos doktorn. Det har hänt mer än en gång förr, och ja, det kommer hända igen.

För övrigt så mår jag bra. Min kompis Cliff är väldigt förtjust i mig. Vi delar vagn, säng och mammas knä. Min andre katt Seifert är inte lika gosig mot mig, kanske när jag är 10 år och han har blivit för gammal för att orka springa ifrån mig...

3 kommentarer:

Patrik Ekström sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Patrik Ekström sa...

Schyssta numbers - växer så det knakar! Får se om Oscar hinner klå det tills det är dags för honom om 2v (han växer rätt bra han oxo!)

Angående Seifert, låt mig säga så här: INGEN är "gosig" med Seifert tror jag, så det är nog inget du behöver ha ångest över!
=)

Susanne sa...

Ja du är verkligen en stort tös nu. Det är inte klokt vad fort det går.