lördag 20 september 2008

Farsan är kass...

...på att uppdatera historien om mitt liv. O knappt några bilder har han tagit.
Iallafall, idag den 20 september trodde min mamma att jag skulle börja gå. Icke! Men jag står själv och när jag kryper är jag snabb som blixten.
Igår fick jag min första uppsättning kritor och skapade min första teckning, den är dock i 2 delar. En del på papper, den andra på bordsduken.
Annars rullar dagarna på. vi trivs i nya huset. Nära till öppna förskolan, sandlådan & Espresso House. :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Shit man, ett inlägg!

Din morbror o jag har slagit vad att det kommer att vara snö på nästa bild...
=)

Men kul med en uppdatering. Ha det super, kram!

//Oscar

PS. Sätt igång och spring nu - det är det bästa!! Ingen känsla slår den som när man springer ifrån fassan! heheh

DS